poniedziałek, 29 lipca 2019

Zakończenie


Łódka przezimowała pod chmurką, pozostało tylko ją dokończyć. Niestety, kończy się lipiec a ja nie znalazłem czasu aby wrócić pełną mocą na budowę. To są już czwarte wakacje, podczas których powinienem poświęcić letnie weekendy na prace szkutnicze. Zmieniła się moja sytuacja osobista, samotne żeglowanie już mnie nie pociąga. Nie mam siły i zapału na to.

Także już oficjalnie: sprzedam setkę w budowie, wraz z materiałami wystarczającymi na jej ukończenie (sklejka, drewno, wycięte, gotowe do wklejenia denniki, tkanina i żywica do polaminowania góry i kokpitu).
Cena za całość: SPRZEDANE

Łódka jest na tym etapie, że wszystko można zrobić po swojemu. Daszek nad zejściówką, lokalizacja płetwy/płetw rufowych, zabudowa wnętrza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz